Jak hrát Goodgame Fashion

Goodgame fashion je hra zaměřena primárně na dívky a na módu. Na začátku hry dostanete vlastní butik, ve kterém budete mít dvě šičky a jednu prodavačku. To jsou Vaši zaměstnanci, kteří pro Vás budou pracovat. Na vás je abyste je zaúkolovali tak aby Váš butik vydělával co nejvíc peněz.

Na začátku můžete ušít pouze jedno tričko ale s přibývajícími zkušenostmi se Vám otevřou nové možnosti. Můžete šít košile, halenky, kalhoty a mnoho dalšího. Svůj butik si také můžete libovolně vyzdobit nebo upravit. Čím příjemněji se u vás budou cítit vaši zákazníci tím raději k vám budou chodit nakupovat.

To jak se vám zatím daří ukazují dva hlavní ukazatele uprostřed obrazovky nahoře. Prvním je oblíbenost prodejny a druhá je hodnota luxusu. Snažete se udržet tyto dvě hodnoty co největší a ve světe goodgame fashion se určitě neztratíte.

Samozřejmě že šití nových kusu oblečení nějakou dobu trvá, je proto dobré už v okamžiku kdy vyrobíte první sadu začít šít ihned další a neztrácet tak drahocený čas a své zákazníky. Nezapomínejte na to, že čím více oblečení prodáte tím rychleji budete postupovat a není nic horšího než zákazník, který navštíví vaší prodejnu a odejde bez nákupu. Jednak příjdete o získ a jednak se sníží oblíbenost Vaší prodejny.

Toto jsou asi základní rady, které vám mohu dát. Na zbytek si musíte přijít každý sám. A to nejlépe při hraní Goodgame fashion :-).

Zkuste skvělou Online Farmerama hru a další superhry online na Hrajzdarma.cz

Vyzkoušejte také online hru goodgame café nebo si zahrajte oddechovou hru bubble shooter a užijte si spoustu zábavy.

Zahraj si také nějaké Monster high hry, které potěší nejednu dívku či mladou dámu.

O hře Goodgame fashion

Ve hře goodgame fashion se vžiješ do role módní návrhářky či navrháře. Založíš si svůj módní ateliér a budeš vytvářet své vlastní módní kolekce. Za každou prodanou kolekci dostaneš peníze a za ně si pak můžeš vylepšit svůj ateliér, nakoupit nové vzory a tvořit si svůj styl.

Tvým úkolem je stát se nejlepší módní návrhářkou v celém světě goodgame fashion. To znamená být nejlepší mezi dalšími tisíci hráči, kteří se snaží o to samé co ty. Dokážeš být lepší než všichni ostatní a uspět na světovém trhu s módou?

Abys ve hře good game fashion uspěla, tak do svého obchodu musíš dostat co nejvíce lidí. K tomu ti může pomoci venkovní dekorace, nízké ceny nebo kvalitní zboží. Je jen na tobě jakou cestou se vydáš. Hlavní je užít si spoustu zábavy, kterou ti hra goodgame fashion přináší.

Dobrou pomocí ti může být stránka jak hrát goodgame fashion Ale vůbec nejlepší je si hru rovnou zahrát a vyzkoušet vše na vlastní kůži. Do tvého snažení Ti jen popřeji good game :-).

Právě příchází nová hra od studia goodgame: Goodgame big farm

Komentáře

www.goodgame-fashon.cz - O studiu goodgame - Spřátelené weby